onsdag 4. mai 2016

Hei!

Etter et laaaangt opphold, må vi se å komme igang med litt skriving igjen.

Jeg har nå fyllt fem år og er - i følge meg selv - i min beste alder.
Siden sist har vi avsluttet kurset i spesialsøk ved HundCampus. Det gikk veldig bra. (Det var vel sirka midt i det kurset vi slapp taket på skrivingen.)
Sommeren etter gikk vi sporkurs og jeg oppdaget hvor flink jeg var til å spore rådyr.
Matmor ville jeg skulle spore mennesker, men det er ikke halvparten så morsomt.
Så matmor var ikke så fornøyd med hverken sin eller min insats på det kurset.

Jeg overvant sykkelskrekken - til en viss grad i alle fall.
Det vil si at sykler som blir holdt fast av mennesker,
er trygge. Så mor og jeg tar sykkel til jobben når det er sesong for det.
Men sykler som står fritt parkert, kan en ikke være trygg på. De kan hoppe på en når som helst!

Ellers har jeg fortsatt min jobb som assistent på mors kontor, hvor jeg yter pelsterapi til den som ønsker. Jeg er også med på besøk hjemme hos folk. Det er veldig hyggelig.

Jeg skal snart få treffe en kjekk, ung barbetgutt. Hvis vi liker hverandre, så blir det kanskje valper til sommeren. Det blir spennende, det.

Vi kommer med mere senere. Må liksom komme i ordentlig skrivemodus igjen.

Nå skal jeg bades og så skal jeg få sommerklippen. (Det er ikke så spennende...)


Ha en fin kveld!







1 kommentar:

  1. Så trevligt att kunna följa med på din blogg igen. Spännande tid frmöver!

    SvarSlett