tirsdag 17. mai 2016

Vårstemning

Hei!

Vi har vært på tur. Elskovstur. 😍🐾
I forrige uke pakket vi bilen og reiste over fjellet til Volda.
Der bor Buster ❤️ (Ajselas Antonie) Han er brun og veldig stilig og snill og kjekk og.... Sukk...!
Jeg hadde ikke truffet ham før, men vi likte hverandre med en gang og siden jeg hadde løpetid, så passet det veldig bra å treffes nettopp da. To ganger fikk vi møtes. Åååh, Buster... Jeg har drømt om ham siden da.
Matmor sier at det kan bli valper av denslags. Men det vet vi ikke noe sikkert om ennå. Det skal sjekkes om  tre uker.
Jeg vet ikke hva jeg synes om det, for jeg har ikke hatt valper før, men det blir sikkert bra.

I dag er det 17e mai og vi har feiret med flagg, sett på barnebarna i skoletoget, gått eget tog i skogen -med tilhørende picknick - og spist kake hos Lars og Stine. Det er omtrent sånn det skal være på denne dagen, synes jeg.

(Egentlig skulle vi ha lagt inn noen bilder her nå, men vi får det ikke til for vi har fått oss annet system siden vi blogget i forrige runde, så det får vi komme tilbake til.)

Ha en fin kveld. Jeg skal drømme om Buster. 💕🐶


Noen dager senere....

Se der! Nå klarte vi det!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar