torsdag 11. oktober 2012

Black magic woman

Hei!

Det blir ingen lydighetskonkurranse på meg til helgen.
Jeg har fått løpetid igjen, så da blir det for fristende og dermed urettferdig for gutta å ha meg svinsende rundt i ringen med mine deilige dufter. Det er rett og slett ikke lov for løpejenter å stille opp i konkurranse før man er så flink at man stiller i eliteklassen. Der skal alle være kjempedisiplinerte og  kunne styre sine drifter og lyster.

Men jeg får lov å vise meg frem i utstillingsringen, så da får vi se om dommeren synes jeg er like stilig som Åse Kleveland. Vi har lange ben, både hun og jeg, nemlig.
Kryss fingrene (håll tummarna) på søndag kl 9!


Nei det er ikke bena til Åse Kleveland som synes i bakgrunnen...


Heisan og hoppsan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar