onsdag 20. mars 2013

Hipp hurra for meg i dag!!!!



I dag har jeg bursdag og jeg blir TO ÅR!!!!
Masse grattis til meg og mine søsken; Ture, Gabby, Brasse og Gaston.
Og en nuss på snuten til mamma Soya og pappa Ludde (selv om de sikkert ikke vil ha det)

Lurer på hvordan jeg skal feire dagen. Jeg har allerede fått et ekstra godt tyggeben av mor når hun skulle ut et ærend på morgenen.
Peik har vært innom kontoret i dag og da fikk vi boller (bullar).
Pølse til middag kanskje, og en vaffel til dessert. Jeg skal spørre far om vi ikke kan gå veien om pølsekiosken når han henter meg i ettermiddag. Mor jobber lenge i kveld, så vi får feire mere en annen dag.

Det er det vårjevndøgn også, i dag og nyttår for blant annet de som bor i mellomøsten.
Jeg synes det er en veldig bra dag å starte et nytt år på.
Henrik Ibsen hadde også bursdag på denne dagen. Hadde han levd, så hadde han vært 185 år.
Det er gammelt, det.

I den svenske almanakken er dagens navn Joachim.
Jeg synes vi kan minnes vår Joachim på Kennel Clayhill. Han som tok så godt vare på oss da vi var små valper og som så plutselig tasset over på den andre siden i fjor.
Og en masse varme tanker til Gunnel og familien, som savner ham aller mest.

Det som er spennende på Kennel Clayhill i disse dager er når kusine Ebba skal nedkomme med sine valper og hvor mange det blir. Vi følger spent med. Det er i påskeuken det skal skje.

Hej då!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar