torsdag 17. januar 2013

"Bebiser"

Hei!

Jeg har fått to "bebiser" nå nylig; en rosa med hvit ull på og en rund med mange farver. Dem tar jeg med meg opp i dobbeltsengen og så ligger vi der og sover, bebisene og jeg.
(Det er altså to mykisleker som piper hvis en trykker på dem. Den rosa er forresten en vi fikk med fra Kennel Clayhill, kvalitetstestet av mamma Soya kvelden før avreise. Red. amn.)

Far og mor smiler av meg i smug - jeg ser det nok - og kaller det for innbilt svangerskap (skendräktighet).
Jeg bryr meg ikke om hva de kaller det, bare jeg vet hvor jeg har barna mine.
Hvis jeg ikke finner dem, piper jeg.
Det hender at jeg får litt hjelp å lete da, og så er alt i orden.

I forrige uke forsøkte jeg å  lage boso (bädd) av en fillerye (trasmatta). Jeg fikk aldri ha den i fred. Den ble lagt ut på plass igjen så snart jeg forlot den. Bosoen skulle selvfølgelig være til meg og valpene mine.
Nå har jeg altså funnet ut at det går veldig bra å være i dobbeltsengen. Det er det ferdig oppredd og bare å legge seg til rette.

Det hender at det sprenger litt i puppene mine også. Da er det fint om noen har tid til å klappe meg forsiktig på maven, for det er ikke særlig hjelp å få i de små valpene der.

Mor sier at jeg er litt sent ute med valper i forhold til når jeg hadde løpetid, men det bryr jeg meg heller ikke om. Jeg har mine barn nå og har meget at passe på. Bare så dere vet det.
(Men når jeg er med mor på jobb får ungene klare seg selv der hjemme - og så langt har det gått bra.)

Ha det på badet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar