onsdag 15. august 2012

Fin inni også

Hallo!

Her om dagen kom endelig svar på røntgenbildene som ble tatt i juni.
Både hofter og albuer er perfekte, ingen anmerkninger på noe.

Det kune jeg jo ha sagt selv. Jeg er jo helt gjennom perfekt, hvis jeg kan si hva jeg mener.
Litt i største laget kanskje, i alle fall i følge "rasastandard", men perfekt størrelse for meg.

Voksenpelsen har også begynt å vokse ut. (Er det derfor den heter voksen-pels...?)
Den er litt stivere enn valpepelsen og blankere. Nederst på ryggen mot halen (svansen) har jeg fått en del hvite hår. Noen lurer på om jeg har begynt å bli grå, men jeg mener det er sølvstenk, alltså.

Nå mangler (fattas) det bare å få lyst meg i øynene, så har jeg fått sjekket det meste.

Hei så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar