onsdag 29. august 2012

Hopp og sprett og Sitt på plass

Hei!

Nå har vi mye å holde på med igjen.

Vi meldte oss jo på et agilitykurs, som begyndte i søndags.
Det var kjempemorsomt!!!!!
Jeg tok flere hinder uten å blunke og alle var imponert over at jeg tråkkett riktig på alle felt som skulle tråkkes på.
Vi er 14 hunder på det kurset og veldig mange unge, både hunder og førere.
Mor påstår at hun er den eldste av hundeførerne og jeg er den som har lengst ben av alle hundene.

Jeg gleder meg til meste gang!

I tillegg ble vi plutselig med på et lydighetskurs også, hos Ronny, som trente oss i våres.
Han fikk et avbud på et kurs og lurte på om vi ville være med.
Vi vil være med på det meste, så i ukene fremover blir det "hopp og sprett" på mandager og "sitt på plass" på tirsdager.
Igår hade vi første trening og den gikk med til å pusse på å "gå fot" for vårt vedkommende.
Jeg bare måtte bølle (busa) litt også, og stakk av til de andre hundene en liten tur, men kom tilbake og fortsatte treningen ganske så snart igjen.
Mor sier at jeg er i tenåringsmodus for tiden - eller litt ulydig av og til... Hihi

I morgen kommer min veninne Wilje (Portugisisk vannhund) og skal være hos oss i over en uke.
Det blir fint, det!

Vi voffes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar