lørdag 18. august 2012

Olai

Jeg fortalte vel at Erle har blitt storesøster?

Den 4/8 kom det en liten pjokk som har fått navnet Olai.

Første gangen mor og far var og hilste på ham, fikk jeg ikke være med, men i onsdags fikk jeg også hilse på ham.

Det var da en liten sak og ikke så veldig mye å bry seg om, tenkte jeg.
Men så begynte han å pipe og da måtte jeg jo se hvordan det stod til.

Problemet var at han var sulten og så snart han fikk melk av mamma Stine, så var han fornøyd

Det der kjenner jeg til fra jeg var liten. Melk må man ha.

Olai er glad i mat og har lagt på seg 400 gram allerede i løpet av sin første leveuke.
Nesten som jeg og brorsan Ture. Vi spiste mamma Soyas melk og vokste som bare det.

Hvis han skal fortsette på den måten, så spørs det om han blir like generøs som Erle når det gjelder å dele ut smaksprøver.
Søt er han i alle fall og Erle synes det er fint med lillebror.

Hei, hei!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar