torsdag 20. september 2012

1 1/2 ÅR!

I dag er jeg og mine søsken 1 1/2 år.
Hurra for oss alle sammen og for mamma Soya og Kennel Clayhill.

Siden sist har mor og jeg trent litt lydighet hver dag.
Det går aller best når vi er et sted vi er godt kjent og pleier å trene - og når vi er for oss selv.
Ellers er det litt vanskelig å konsentrere seg hele tiden. Det er jo så mye å følge med på.
Kurset i tirsdags foregikk et annet sted og ikke hjemme hos Ronny og hans fine kaniner.
Det gikk bedre.
Mor hadde kjøpt et par nye dra-leker til meg og de var veldig morsomme å få som belønning mellom øvelsene.
I tillegg var det pølse-godbiter i mors lomme og siden det ikke er vanlig, så ble jeg ekstra samarbeidsvillig da.

Far har snekret et fint hoppehinder til meg, så vi kan trene på det hjemme også.
Det er en av øvelsene i klasse 1, at man skal sitte på ene siden av hinderet, føreren stiller seg på andre siden og sier "hopp-på-plass".
Det er da veldig bekvemt å gå rundt hinderet, men det blir feil, så da må vi gjøre det igjen og igjen til jeg hopper over. Da blir det godisbit og masse ros.

Nå skal vi snart på hjemmebesøk.
Plikten kaller!

Ha det!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar