mandag 10. september 2012

Barbet-nytt

Hei!

Jeg har ikke fortalt det før, men min venninne og artsfrende Ella i Sogndal skal ha valper snart.
Hun og mamma Ane var i Schweitz og deitet en stilig barbetgutt som heter Hendrix vom Sulimo og nå er Ella rund om maven. (Se www.ajselakennel.com)

Min søster Gabby var på utstilling i Sofieroparken i helgen og fikk Excelent. Hun er veldig fin og ganske så lik mamma Soya. Man kan se fint bilde av henne på forsiden av Kennel Clayhills hjemmeside i dag.

Selv skal jeg vise meg frem i Vikingskipet 13-14 oktober.
Mor har meldt oss på både utstilling og lydighetskonkurransje (LP kl 1).
Det blir veldig spennende og kanskje litt mye på en gang, men vi får ta det som trening.
Håper pelsen min blir litt lengere til da (bortsett fra at det medfølger mere kamming)og så håper jeg at vi får lært oss alle øvelsene til lydighet klasse 1, for det kan vi ikke ennå....

Hei då!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar