onsdag 25. mai 2011

Sløve dager

Hei!

Nå har jeg hatt to sløve dager. I går sov jeg mesteparten av dagen og drømte en hel masse. Men jeg var våken flere ganger i natt i stedet. Fant ut av at jeg kunne dytte på matmor med potene og da våknet hun også, tihi. Vi gikk ut i hagen mange ganger og jeg hadde ikke lyst å sove. Jeg ville LEKE!
Jeg er ikke så sikker på at mor ville det, men hun var ganske tålmodig.
I dag har vi vært på jobben til mor. Bare en liten tur, så det ikke skulle være helt nytt for meg når vi begynner å jobbe neste uke. Jeg fikk spise lunsj der også. Nam. Mat er godt!
Vi kjørte bil dit. Det var OK, for far satt bak sammen med meg. Når vi skulle hjem en tur uten mor, måtte jeg være alene med burdøren igjen. Det var ikke gøy! Og det sa jeg - høyt, men det hjalp ikke. Jeg måtte sitte der.
Senere var vi i hundbutikken. Mor og far bestilte et fint hjerte til meg, som jeg skal ha i halsbåndet.
Det var en fin butikk. Jeg fikk en godbit som smakte herlig og varte leeenge. Dit kan vi gå igjen.
Hjemme har vi lekt "kom" og "sitt" og "vente". Det siste var dumt. En kan da ikke vente med å ta godbiten til mor sier værsågod!!! Den kunne jo bli borte!
Nå har jeg egentlig lagt meg til å hvile under sofabordet, mens mor skriver for meg.
Jeg har lagt meg på ryggen, for det er så deilig å lufte maven.
Når jeg har hvilt ferdig skal vi gå en liten tur sier far. Jeg er veldig flink å gå i kobbel. Det lærte jeg der hvor jeg kom fra.
Men først sove litt til alltså.

Ha det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar