tirsdag 31. mai 2011

Øvelse gjør mester

Hallo!

Mor trodde jeg sov i tmen i går. Hun glemte at hunder sover som reven - med ene øye og øre oppe.
Fikk med meg masse, jeg og øvde meg på mor i morges.
Noe må jeg da ha lært for hun sa AU! høyt  da jeg fikk et godt tak i armen  hennes. Det må da bety innertier med den ene hjørnetanna :oP

I dag regner det - Mye.
Jeg tisset på plattingen under tak, for det var litt ekkelt det ute i regnværet.
Vi tok bil til kontoret, og mor kjørte omvei for at jeg skal venne meg til kjøringa. Er ikke helt sikker på at jeg liker det, men det går da an når en først er kommet igang.Flink jente, sa mor.
Så gikk vi tur i kanten av sentrum. Det regnet her også.
Mye å snuse på.
Masse nytt.
Masse biler.
Nei, etter 15 min. var det nok for meg, så da gikk vi til kontoret.
I dag var det et nytt menneske her. Hun som steller føtter. Elin heter hun. Kan vaske føtter også, jeg , så her kan jeg komme til nytte.

Når mor hadde tørket meg ble jeg kjempetrett og sovnet. Det går helt fint å sove her.

Nå har jeg tisset, spist lunsj (nå klarer jeg å sitte og vente et helt sekund til mor sier værsågod...!) og er veldig opptatt med et tyggeben for øyeblikket.
Om et par timer kommer far og henter meg.

Ha det!

1 kommentar:

  1. Hei Bella..... skjønner at du har det litt slitsomt ,men også ganske hyggelig! her hos meg er det nesten like dan.....jeg kommer å hilser på og leker med deg en dag!!

    Hilsen Ludvig borte i gata.........

    SvarSlett