onsdag 6. juli 2011

Tenner, kilo og centimeter

Hei!

Idag ble jeg målt og veid på baderomsvekta igjen. Mor måtte måle tre ganger, for hun trodde ikke det var sant det hun så.
Jeg er 47 cm fra gulvet til skulderhøyde og vekta  på baderommet viste 16 kg  - puss mor med fortsatt ukjent antall kg.
Da sa far at vis jeg fortsetter slik måtte vi bygge en stall...
De sier at siden jeg er vannhund vokser jeg nok ekstra fort fordi det regner så mye for tiden.
Kanskje jeg blir like stor som pappa Ludde. Han er 63 cm og veldig stilig.
Jenter skal egentlig ikke bli høyere enn 61 cm, men jeg vokser til det stopper av seg selv og hjemme hos meg sier de at det er viktigst å være snill og klok i hodet sitt - og det er jeg!

Nede i underkjeven min har det dukket opp to fine, hvite risengryn som skal bli or'ntlige tenner snart. Når alle de nye er på plass kan jeg smile bredt til alle med et  gnistrende glis.

Alle som hilser på meg og klapper meg blir veldig begeistret for min myke, fine pels. Når jeg er nykjemmet (hver morgen) blir jeg kjempefluffy og ser ut som en liten bamse sier de. Det liker jeg (og mor), men selve kjemminga kan jeg stå over altså...(men ikke mor).

Vi snuses!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar