lørdag 2. juli 2011

Lørdagsmorgen

Hei!

Jeg liker lørdager for da er alle hjemme hele dagen og vi kan finne på noe gøy sammen.

Den der sommeren som kom her forleden dag, den var kort.
I dag er det kjølig og overskyet igjen. For meg er det helt OK. Jeg har jo tykk pels.
Eneste ulempen med den pelsen er at mor absolutt skal gre det hver morgen - for at det ikke skal bli floker, sier hun. Men det er så kjeeedelig å bli gredd.

Jeg har mistet et par fortenner i underkjeven.
Mor sier at det er litt tidlig ennå, og lurer på om jeg har mistet dem når jeg har bitt meg fast i en buksebak eller ristet i en litt stor gren.
Ikke vet jeg. Jeg skal få nye, fine tenner der etter hvert. Dem har jeg ikke tenkt å miste...

Her om dagen veide vi oss igjen, mor og jeg på baderomsvekten.
Hun sa at jeg veier 14,5 kg. Snart 15 alltså. Og i morgen er jeg 15 uker.
Stilig! 15 uker og 15 kg.
Og når jeg har spist på meg enda en halv kg så er jeg dobbelt så stor som når jeg reiste fra  Kennel Clayhill i Lerberget.

Tante Ebba i Lerberget  (vi er vel forresten halvkusiner, tror jeg...) og hennes søsken hadde to års bursdag i forgår. Hipp hurra!!! Det er fine bilder av dem alle på hjemmesiden til kennelen (www.kennelclayhill.se).

Tande Axa - mamma til Ebba - skal kanskje ha valper igjen en gang til høsten. Det blir spennede å følge med på. Hun var supersnill ekstramamma til oss når vi ble så store at vi kunne være sammen med de voksne hundene. De er heldige de som får være valper hos Gunnel og Joachim og ha Axa, Soya og Ebba som passer på dem også.

Nå lurer jeg på hva slags tur det blir i dag. Skogtur eller strandtur ellers kanskje begge....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar