søndag 5. februar 2012

Fortsettelse på forrige innlegg...

Hei igjen!

Nå har vi vært barnevakt en stund. Det er travelt for oss alle, men veldig hyggelig. Erle liker kjøkkenskapene og min beautybag (esken med kammer, børster og hårspenner, red. anm) veldig godt og innholdet blir nok så jevnt fordelt utover stue og kjøkken.
Så kom Lars og Stine også og da ble det middag.
Lammestek.
Og dere vet jo hvordan det er når Erle er her; Hun sørger alltid for at jeg også får smakebiter. Det er jenta som forstår seg på en sugen hund, det.



Nå er kjøkkenet ryddet - av meg, Erle og far - og gjestene har dratt hjem til seg.

Det har ellers vært en rolig helg uten de store eventyr.
Mor og far syntes det var for kaldt til å prøve skiene, så de får vente til neste helg og dermed er jeg fortsatt like grønn på det området (men en racer på spark har jeg blitt i løpet av uka).

Dags å avrunde denne helgen.

Voff i snøhaugen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar