torsdag 16. juni 2011

Mjøsa Hesteklinikk

Hei!

I dag har jeg vært hos veterinæren.
Hun heter Lisel og holder til på Mjøsa Hesteklinikk. Det ligger ute på landet i Stange.
Der hadde jeg aldri vært før.

Vi kom dit i god tid, så vi kunne gå tur først.
Mmmm, det var masse deilige lukter der.
Hester var det også. Kjempestore dyr med fire ben. Vi kikket bare på dem på avstand.

Så var det vår tur.

Vi ble veldig godt tatt imot av Lisel og assistent Karina. Jeg fikk snuse rundt og gjøre meg kjendt før mor løftet meg opp på et høyt bord.
Der fikk jeg godbiter av Karina mens Lisel kikket på meg både forran og bak, lyttet på meg, så meg (dypt) i øynene og kikket på tennene.
Hun at jeg er veldig fin ( det vet jeg vel...) og så sa hun at mine opdrettere hadde gjort et kjempegodt arbeid, for jeg var så trygg og sosial.
Jeg er enig der. Vi hadde det veldig fint hos Gunnel og Joachim på Kennel Clayhill. Trygt og godt, samtidig som vi fikk være med på mange spennende ting og møte andre mennesker.

Så fikk jeg visstnok et stikk i nakken. Det var vaccinen. Jeg merket ikke så mye til det, for Karina ga meg masse deilige godbiter.

Dit kan jeg dra flere ganger, for der var det hyggelig å være.

                      Lisel (til venstre) og Karina koste masse med meg. Kjekt!

Ha det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar