fredag 10. juni 2011

Nye regler

God morgen!

Vi var litt trette i går, så det ble ingen blogging av.
Jeg lovet jo rapport fra treningsøkten i onsdags, så her kommer den.
Per Arne kom og hilste ikke på meg før han hadde hilst på mor og far og heller ikke før jeg nesten hadde gitt opp håpet på at han skulle se meg. Da lokket han på meg og jeg fikk kos.
Etterpå snakket menneskene en hel masse. Bla, bla, bla, bla...
Jeg ville leke så da kom jeg hoppende og bet i buksebena til mor. Det synes jeg er morsomt.
Da snudde hun jammen ryggen til meg. Hva var dette?!?!
Nytt forsøk. Samme resultat.
OK enda et forsøk. Hun må da skjønne at jeg vil biteleke!
Da ble hun mørk og litt kort i stemmen og sånn bestemt at jeg skjønte at hun kanskje mente at hun ikke likte at jeg hoppet og bet.
Dette måtte jeg tenke på, så jeg satte meg ned. DA fikk jeg ros da! Flink jente og kos.
Hm...
Jeg testet på både far og Per Arne med samme resultat. Jeg ble jammen snudd ryggen til av dem også.
Ja, som sagt, dette måtte jeg tenke nøye gjennom.
Jeg tenkte og tenkte og løp meg noen runder rundt bærbuskene, rusket i alle lekene mine og tenkte så at jeg kunne gjøre enda et forsøk å bite i en buksebak.
Sukk!
Det er ikke sånn de liker å leke alltså. Jeg tror ikke de liker at jeg boffer på dem heller...?
Jeg fikk masse ros når jeg ikke hoppet eller bet, men bare koste eller gjorde andre ting som de sa, og det likte både de og jeg.
Etterpå var jeg så sliten i hode av å forsøke å forstå dette at jeg sovnet på dørmatten.
Det var mye å drømme om den natten.
I går hoppet jeg nesten ikke og mor skrøt av meg. Far også.
Vi har lekt gjemme godbiter, sitt, ligg og rulle. (Nå skjønner jeg nesten rulle, forresten.)
Etter frokost får jeg alltid min grønne ball med hull i . Hvis en triller den bortover gulvet kommer det matbiter ut. Den er fin, den!
Nå må vi gå på jobb igjen.

Voff og hei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar