mandag 6. juni 2011

Svenska flaggans dag

Hei!

I dag er det Sveriges nasjonaldag. Svenska flaggans dag.
Hipp hurra! Gratulerer med dagen alle svensker!
Ettersom mor og jeg har svenske røtter så har vi hengt ut det svenske flagget på terrassen.
Alltid irriterer det noen...
Jeg skal få blå-gul sløyfe på meg når vi går til jobb om en stund.

I går var vi på biltur igjen. Det var ikke så morsomt denne gangen, for vi reiste lengre og fortere enn dagen før (10 km. Red. anm).
Jeg måtte si min mening om det der jeg satt helt bakerst i mit bur.
Far satt i baksetet og forsøkte snakke pent med meg.
Hva hjelper det, når bilen fortsatt kjører?!

Når vi endelig var fremme var vi i skogen og like ved Mjøsa.

Vi skulle se om det var noen hjemme i ei hytte.
Det var det ikke, så vi gikk tur på stien i stedet, dyppet potene i vannet og fant ut av at det ikke var varmere i dag.
Jeg liker skogen og vannet.

Hjemover igjen var det ikke så ille likevel å sitte der bak i bilen. Jeg har jo god plass og utsikt hvis jeg setter meg opp.

Nå må mor i dusjen for vi skal snart gå til jobben. Vi har lang dag foran oss og mor sier at jeg må begynne å være litt alene på bakrommet også.
Noe så dumt. Der kan jeg jo ikke få gjort noe nytte for meg.
Vi får vel se hvordan det går...

Ha det på badet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar